Materiale d'alta prestazione - poliimide (2)

Quartu, l'applicazione dipoliimide:
A causa di e caratteristiche di a poliimide sopra citata in u rendiment è a chimica sintetica, hè difficiule di truvà una larga gamma di applicazioni cum'è a poliimide trà parechji polimeri, è mostra un rendimentu estremamente eccezziunale in ogni aspettu..
1. Film: Hè unu di i primi prudutti di polyimide, chì hè utilizatu per l'insulazione di slot di muturi è materiale di imballaggio per i cables.I prudutti principali sò DuPont Kapton, a serie Upilex di Ube Industries è Zhongyuan Apical.I filmi di poliimide trasparenti servenu cum'è sustrati flessibili di cellule solari.
2. Rivestimentu: usatu cum'è vernice insulating per filu elettromagneticu, o usatu cum'è revestimentu resistente à alta temperatura.
3. Materiali cumposti avanzati: usatu in cumpunenti aerospaziali, aerei è cohete.Hè unu di i materiali strutturali più resistenti à a temperatura.Per esempiu, u prugramma US supersonic airliner hè cuncepitu cù una velocità di 2.4M, una temperatura di a superficia di 177 ° C durante u volu, è una vita di serviziu necessaria di 60 000 h.Sicondu i rapporti, u 50% di i materiali strutturali sò stati determinati à utilizà poliimide termoplasticu cum'è a resina di matrice.Materiali cumposti rinforzati in fibra di carbone, a quantità di ogni aereo hè di circa 30t.
4. Fibra: U modulu d'elasticità hè sicondu solu à a fibra di carbone.Hè adupratu com'è materiale di filtru per i media d'alta temperatura è i sustanzi radiuattivi, è ancu per i tissuti antiproiettile è ignifughi.
5. Plastica spuma: usata cum'è materiale d'isolamentu di calore resistente à alta temperatura.
6. Plastica ingegneria: Ci sò tipi di termoplastica è termoplastica.I tippi termoplastici ponu esse stampati o iniezione o trasferimentu.Adupratu principalmente per l'autolubrificazione, sigillatura, insulazione è materiali strutturali.I materiali di poliimide di Guangcheng sò cuminciati à esse appiicati à e parti meccaniche cum'è a palette rotative di compressore, anelli di pistone è sigilli di pompa speciale.
7. Adhesive: usatu comu adesivu strutturale altu temperature.L'adesivo poliimide Guangcheng hè statu pruduttu cum'è un compostu di potting d'altu insulazione per i cumpunenti elettroni.
8. Membrana di separazione: utilizata per a separazione di parechji coppie di gas, cum'è l'idrogenu / azotu, l'azotu / l'ossigenu, l'anidride carbonica / l'azotu o u metanu, etc., per caccià l'umidità da l'aire d'idrocarburi di l'alimentu di gas è alcoli.Pò esse ancu usatu cum'è membrana di pervaporazione è membrana di ultrafiltrazione.A causa di a resistenza à u calore è a resistenza à i solventi organici di poliimide, hè di significatu speciale in a separazione di gasi è liquidi organici.
9. Photoresist: Ci sò resistenti negativu è pusitivu, è a risuluzione pò ghjunghje sin'à livellu submicron.Pò esse usatu in film di filtru di culore in cumbinazioni cù pigmenti o tinte, chì ponu simplificà assai u prucessu di trasfurmazioni.
10. Applicazione in i dispositi microelettronici: cum'è una capa dielettrica per l'insulation interlayer, cum'è una capa di buffer per riduce u stress è migliurà u rendiment.Cum'è una strata protettiva, pò riduce l'influenza di l'ambiente nantu à u dispusitivu, è pò ancu schermarà l'a-particles, riducendu o eliminendu l'errore dolce (softerror) di u dispusitivu.
11. Agente di allineamentu per a visualizazione di cristalli liquidi:Poliimideghjoca un rolu assai impurtante in u materiale di l'agente di allineamentu di TN-LCD, SHN-LCD, TFT-CD è futuru display di cristalli liquidi ferroelectrici.
12. Materiali elettro-otticu: utilizatu cum'è materiali di guida d'onda passivi o attivi, materiali switch ottici, etc. Polyimide chì cuntenenu fluoru hè trasparente in a gamma di lunghezze d'onda di cumunicazione, è utilizendu poliimide cum'è matrice cromofora pò migliurà u rendiment di u materiale.stabilità.
Per riassuntu, ùn hè micca difficiule di vede perchè a poliimida pò esce da i numerosi polimeri eterociclici aromatici chì apparsu in l'anni 1960 è 1970, è infine diventanu una classa impurtante di materiali polimeri.
Film di poliimide 5
5. Outlook:
Cum'è un materiale polimeru promettente,poliimidehè statu pienamente ricunnisciutu, è a so applicazione in materiali insulanti è materiali strutturali hè in espansione constantemente.In quantu à i materiali funziunali, hè emergente, è u so putenziale hè sempre esploratu.In ogni casu, dopu à 40 anni di sviluppu, ùn hè ancu diventatu una varietà più grande.U mutivu principale hè chì u costu hè sempre troppu altu cumparatu cù altri polimeri.Dunque, una di e direzzione principali di a ricerca di poliimide in u futuru deve esse sempre di truvà modi per riduce i costi in i metudi di sintesi di monomeri è di polimerizazione.
1. Sintesi di monomeri: I monomeri di poliimide sò dianhydride (tetraacid) è diamine.U metudu di sintesi di diamine hè relativamente maturu, è assai diamine sò ancu dispunibili in u cummerciu.A dianhydride hè un monomeru relativamente speciale, chì hè principarmenti utilizatu in a sintesi di poliimide eccettu per l'agente di cura di resina epossidica.L'anidride piromellitica è l'anidride trimellitica ponu esse ottenute da l'ossidazione in fase gasosa è liquida di durene è trimetilene estratti da l'oliu aromaticu pesante, un pruduttu di raffinazione di petroliu.Altri dianhydrides impurtanti, cum'è dianhydride di benzophenone, dianhydride biphenyl, diphenyl etther dianhydride, hexafluorodianhydride, etc., sò stati sintetizzati da diversi metudi, ma u costu hè assai caru.decimila yuan.Sviluppatu da Changchun Institute of Applied Chemistry, l'Accademia Cinese di Scienze, l'anidride 4-chlorophtalic d'alta purezza è l'anidride 3-chlorophtalic ponu esse ottenute da a clorazione di o-xylene, l'ossidazione è a separazione di isomerizazione.Aduprà sti dui cumposti cum'è materie prime pò sintetizà una serie dianhydrides, cun grande putenziale di riduzzione di costu, sò una strada sintetica preziosa.
2. Prucessu di polimerizazione: U metudu di dui passi è u prucessu di polycondensation in un passu sò tutti l'usu di solventi di alta ebollizione.U prezzu di i solventi polari aprotici hè relativamente altu, è hè difficiule di sguassà.Infine, u trattamentu à alta temperatura hè necessariu.U metudu PMR usa un solvente alcolu di prezzu.A poliimide termoplastica pò ancu esse polimerizata è granulata direttamente in l'estrusore cù dianhydride è diamine, ùn hè micca bisognu di solvente, è l'efficienza pò esse migliurata assai.Hè a via di sintesi più ecunomica per ottene poliimide polimerizzandu direttamente l'anidride cloroftalica cù diamina, bisfenol, sulfuru di sodiu o sulfuru elementale senza passà per dianhydride.
3. Trattamentu: L'applicazione di polyimide hè cusì larga, è ci sò diverse esigenze di trasfurmazioni, cum'è alta uniformità di furmazione di film, filatura, depositu di vapore, fotolitografia sub-micron, incisione murale dritta profonda Incisione, grande area, grande- vulume molding, implantation ionica, prucessu di precisione laser, tecnulugia hibrida nano-scala, etc. anu apertu un vastu mondu per l'applicazione di polyimide.
Cù l'ulteriore migliuramentu di a tecnulugia di trasfurmazioni di a tecnulugia di sintesi è a riduzzione sustanziale di u costu, è ancu di e so proprietà meccaniche superiori è di l'insulazione elettrica, a poliimide termoplastica hà definitu un rolu più impurtante in u campu di i materiali in u futuru.È a poliimide termoplastica hè più ottimistica per via di a so bona processabilità.

Film di poliimide 6
6. Conclusioni:
Parechji fattori impurtanti per u sviluppu lento dipoliimide:
1. Preparazione di materie prime per a produzzione di poliimide: a purità di dianhydride piromelliticu ùn hè micca abbastanza.
2. A materia prima di dianhydride pyromellitic, chì hè, a pruduzzioni di durene hè limitata.Produzione internaziunale: 60.000 tunnellate / annu, pruduzzione domestica: 5.000 tunnellate / annu.
3. U costu di pruduzzione di dianhydride pyromellitic hè troppu altu.In u mondu, circa 1,2-1,4 tunnillati di durene pruduce 1 ton di dianhydride piromelliticu, mentre chì i meglii pruduttori in u mo paese attualmente pruducianu circa 2,0-2,25 tunnillati di durene.tunnillati, solu Changshu Federal Chemical Co., Ltd righjuntu 1,6 tunnillati / tunnillati.
4. A scala di pruduzzione di polyimide hè troppu chjuca per furmà una industria, è e riazzioni laterali di polyimide sò assai è cumplicate.
5. A maiò parte di l'imprese domestiche anu una cuscenza di a dumanda tradiziunale, chì limita l'area di l'applicazione à una certa gamma.Abitualmente usanu prudutti stranieri prima o vedenu prudutti stranieri prima di circà in Cina.I bisogni di ogni impresa venenu da i bisogni di i clienti downstream di l'impresa, feedback di l'infurmazioni è informazioni;i canali surghjenti ùn sò micca liscia, ci sò assai ligami intermedi, è a quantità di infurmazione curretta hè fora di forma.


Tempu di Postu: Feb-13-2023