Resina fenolica

A resina fenolica hè ancu chjamatabachelite, cunnisciutu ancu com'è polvere di bakelite.Originariamente una sustanza trasparente incolore (bianca) o giallu-marrone, u mercatu spessu aghjunghje l'agenti coloranti per fà vede rossu, giallu, neru, verde, marrone, blu è altri culori, è hè granulare è pulveru.Resistente à l'acidu debbuli è l'alkali debuli, si decompone in casu d'acidu forte è corrode in casu di alkali forte.Solubile in acetone, acqua, alcolu è altri solventi organici.Hè ottenutu da a policondensazione di l'aldeide fenolica o i so derivati.A resina fenolica solida hè una sustanza gialla, trasparente, amorfa, bluccata, rossu per via di u fenol liberu, a gravità specifica media di l'entità hè di circa 1,7, facilmente solubile in alcolu, insolubile in acqua, stabile à l'acqua, à l'acidu debule è a suluzione debule alkali.Hè una resina fatta da policondensazione di fenol è formaldeide in cundizioni di catalizzatore, neutralizazione è lavatu cù acqua.A causa di l'scelta di catalizzatore, pò esse divisu in dui tipi: termoplastica è termoplastica.A resina fenolica hà una bona resistenza à l'acidu, proprietà meccaniche è resistenza à u calore, è hè largamente usata in l'ingegneria anti-corrosione, adesivi, materiali ritardanti di fiamma, fabricazione di mola è altre industrii.

cotone fenolicu 12

A polvere di resina fenolica hè un tipu di resina fenolica termoplastica formata da policondensazione di fenol è formaldeide in un mediu acidu.Pò esse dissolutu in etanol è diventate termostabile aghjunghjendu 6-15% urotropina.Pò esse modellatu à 150°C è hà una certa forza meccanica.è proprietà d'insulazione elettrica.

A caratteristica principale di a resina fenolica hè a resistenza à a temperatura alta, è pò mantene a so integrità strutturale è a stabilità dimensionale ancu à temperature assai elevate.Per quessa, i resine fenoliche sò aduprate in campi d'alta temperatura, cum'è materiali refrattari, materiali di attritu, adesivi è industrie di fonderia.

Una applicazione impurtante di a resina fenolica hè cum'è un legante.E resine fenoliche sò versatili è cumpatibili cù una larga varietà di filler organici è inorganici.Resine fenoliche cuncepite currettamente si bagnanu estremamente rapidamente.È dopu à u cross-linking, pò furnisce a forza meccanica necessaria, a resistenza à u calore è e proprietà elettriche per l'attrezzi abrasivi, i materiali refrattari, i materiali di attritu è ​​a bakelite.

Resine fenoliche solubili in acqua o resine fenoliche solubili in alcolu sò aduprate per impregnate carta, tela di cuttuni, vetru, amianto è altri sustanzi simili per furnisce a forza meccanica, proprietà elettriche, etc. Esempi tipici includenu l'insulazione elettrica è a fabricazione di laminati meccanichi, embrague. dischi è carta da filtru per filtri di l'automobile.

cotone fenolicu 1

Proprietà di resina fenolica:

Rendimentu d'alta temperatura: A caratteristica più impurtante di a resina fenolica hè a resistenza à a temperatura alta, ancu à temperature assai elevate, pò mantene a so integrità strutturale è a stabilità dimensionale.

Forza di Bond: Una applicazione impurtante di a resina fenolica hè cum'è un legante.E resine fenoliche sò versatili è cumpatibili cù una larga varietà di filler organici è inorganici.

Altu tassu di residuu di carbone: In cundizioni di gas inerte cù una temperatura di circa 1000°C, resins phenolic vi pruducia residues high carbonu, chì hè conducive à mantene a stabilità strutturale di resine fenoliche.

Bassu fumu è bassu tossicità: Paragunatu cù altri sistemi di resina, u sistema di resina fenolica hà i vantaghji di bassu fumu è bassu tossicità.In u casu di combustione, u sistema di resina fenolica prodotta da a formula scientifica si decompone lentamente per pruduce l'idrogenu, l'idrocarburi, u vapore d'acqua è l'ossidi di carbone.U fumu pruduciutu durante u prucessu di descomposizione hè relativamente chjucu, è a toxicità hè relativamente bassa.

Resistenza chimica: a resina fenolica cross-linked pò resiste à a descomposizione di qualsiasi sustanzi chimichi.Cum'è gasoline, petroleum, alcohol, glycol, grassu è diversi idrocarburi.

Trattamentu termicu: U trattamentu termale aumenterà a temperatura di transizione vetru di a resina curata, chì pò ancu migliurà e proprietà di a resina.

Schiumabilità: A schiuma fenolica hè un tipu di plastica di schiuma ottenuta da a resina fenolica di schiuma.In cunfrontu cù a schiuma di polistirene, a schiuma di cloru di polivinile, a schiuma di poliuretano è altri materiali chì dominavanu u mercatu in u stadiu iniziale, hà un rendimentu eccellenti speciale in termini di ritardante di fiamma.


Postu tempu: Apr-17-2023