A diffarenza trà pannelli di fibra di vetru, pannelli epossidichi è laminati FR4

1. Diversi usi.E materie prime principali per a produzzione di circuiti sò tela di vetru senza alkali, carta di fibra è resina epossidica.Tavola di fibra di vetro: materiale di basa tela di fibra di vetru, bordu epossidicu: u legante hè resina epossidica, FR4: carta di fibra di cotone di materiale di basa.Tutti i trè sò pannelli di fibra di vetro.

2. Diversi culori.Di solitu u bordu epossidicu nantu à u mercatu hè epossidi fenolicu, giallu.Ùn hè micca usatu cum'è u materiale di basa di circuiti rigidi, è per scopi d'insulazione elettrica.FR4hè una foglia epossidica pura standard NEMA, è u culore normale hè verde scuru, chì hè u culore di l'epoxy.

3. Diversi in natura.U bordu di fibra di vetro hà e caratteristiche di l'assorbimentu di u sonu, l'insulazione di u sonu, l'insulazione di u calore, a prutezzione di l'ambiente, i ritardanti di fiamma è cusì.FR-4 hè ancu cunnisciutu com'è bordu di fibra di vetru;bordu di fibra di vetru;bordu di rinforzu FR4;pannello di resina epossidica FR-4;pannellu d'insulazione ignifugo;pannelli epossidici, pannelli luminosi FR4.bordu di tela di vetru epoxy;scheda di supportu di perforazione di circuitu.
Caratteristiche di u bordu di fibra di vetro:

epoxy

E caratteristiche tecniche principali è l'applicazioni di u bordu di luce bianca FR4: prestazione d'insulazione elettrica stabile, bona flatness, superficia liscia, senza fossa, a tolleranza di spessore supera u standard, adattatu per i prudutti chì necessitanu un insulamentu elettronicu d'altu rendiment, cum'è u bordu di rinforzu FPC, stagno. fornace Piastra resistente à alta temperatura, diaframma di carbone, rota planetaria di precisione, quadru di prova di PCB, partizione d'insulazione di l'equipaggiu elettricu (elettricu), piastra di supportu d'insulazione, insulazione di trasformatore, insulazione di mutore, terminale di bobina di deflessione, pannellu d'insulazione di interruttore elettronicu, etc.

G10

Tavola epossidicahè ancu chjamatu bordu di fibra di vetru epossidica.Hè fattu da unisce a resina epossidica è passa per prucessi di riscaldamentu è di pressione.Havi altu pruprietà miccanicu in un ambiente mediu-temperature, è elettricu Stable performance, bona resistenza umidità è resistenza à u calore, è cuntene gruppi epoxy attivu, chì vi furmà carattiristichi infusible è insoluble dopu à cross-linking cù parechji agenti curing.Hè carattarizatu da una forte aderenza è una contrazione putente.

Hè ancu u chjamatu bordu di fibra di vetro, chì hè generalmente utilizatu per copre a capa di basa, è poi cuparti cù tela, pelle, ecc.L'applicazione hè assai larga.Hà e caratteristiche di l'absorzione di u sonu, l'insulazione di u sonu, l'insulazione di u calore, a prutezzione di l'ambiente, i ritardanti di fiamma è cusì.


Tempu di post: 09-09-2023