A diffarenza trà gel di silice termale è grassu termale

1. Chì sò e caratteristiche di gel di silice termale (cola di potting termale) ?

U silicone termoconduttivu hè di solitu ancu chjamatu cola di potting termoconduttiva o cola RTV termicamente conductiva.Il s'agit d'une colla en silicone à deux composants, ignifuge et à faible viscosité.Pò esse guaritu à a temperatura di l'ambienti o cale.A più alta a temperatura, più veloce a cura.spicialità.A più grande diferenza da u grassu di silicone termale hè chì u silicone termale pò esse guaritu è ​​​​hà certe proprietà adhesive.

Gel di silice termoconduttivu (cola di potting termoconduttiva) hè un tipu di gomma di silicone, chì appartene à a gomma liquida di vulcanizazione di a temperatura di l'ambienti di un cumpunente.Una volta esposti à l'aria, i monomeri di silane in questu cundensanu per furmà una struttura di rete, u sistema hè incruciatu, ùn pò esse funnutu è dissolutu, hè elasticu, diventa gomma, è aderisce à l'uggetti à u stessu tempu.A so conduttività termale hè ligeramente più altu ch'è quella di gomma ordinaria, ma hè assai più bassu di quella di grassu di silicone termoconduttivu, è una volta guarita, hè difficiule di separà l'uggetti ligatu.

Pad di silicone termoconduttivu3

2. Chì sò e caratteristiche di grassu termale
U grassu di silicone termoconduttivu hè di solitu ancu chjamatu "pasta termoconduttiva", "pasta di silicone", u grassu di silicone termoconduttivu hè un tipu di materiale di silicone isolante d'alta conduttività termica, ùn guarisce micca, è pò mantene u statu di grassu per un bellu pezzu. à a temperatura di -50 ° C - + 230 ° C materiale termoconduttivu.Ùn hè micca solu un insulamentu elettricu eccellente, ma ancu una conductività termale eccellente, è à u stessu tempu hà una bassa separazione di l'oliu (tende à cero), resistenza à a temperatura alta è bassa, resistenza à l'acqua, resistenza à l'ozone è resistenza à l'invecchiamentu di u clima.

drgz2

Pò esse largamente appiicatu à parechji prudutti elettronichi, è a superficia di cuntattu trà elementi di riscaldamentu (tubi di putenza, rettificatori cuntrullati di silicuu, stacks di riscaldamentu elettricu, etc.) U rolu di u mediu di trasferimentu di calore è a prova di umidità, a prova di polvera, a prova di corrosione. , a prova di scossa è altre proprietà.

Hè adattatu per u rivestimentu di a superficia o l'invasatura generale di diversi dispositi di microonde cum'è a cumunicazione di microonde, l'equipaggiu di trasmissione di microonde, l'alimentazione speciale di microonde è l'alimentazione stabilizzata di tensione.Stu tipu di materiale di siliciu furnisce una conducibilità termale eccellente per i cumpunenti elettroni chì generanu calore.Cum'è: transistori, assemblea di CPU, termistori, sensori di temperatura, cumpunenti elettronichi di l'automobile, frigoriferi di vittura, moduli di putenza, teste di stampante, etc.

3. A similarità è e sferenze trà u gel di silice termale è u grassu termale
Ciò chì anu in cumunu: tutti anu cunduttività termale è insulazione, è sò tutti i materiali di l'interfaccia termale.

Pad di silicone termoconduttivu 9

a diffarenza:

Silicone termoconduttivo (colla per potting termoconduttiva): appiccicoso (una volta attaccato, difficile da rimuovere,

Per quessa, hè soprattuttu utilizatu in l'occasioni induve hè necessariu solu ligame una volta.Hè trasluzente, dissolve à alta temperatura (liquidu viscoso), solidificate (esposta) à bassa temperatura, ùn pò micca funnu è dissolve, è hè elasticu.

Grassa di silicone termoconduttiva (pasta termoconduttiva): pasta adsorbente, non collante, semi-liquida, non volatile, non cure (n'épaissit pas à basse température, et ne s'amincit pas à haute température).

4. Scopu di l'applicazione

drgz1

Comparatu cù u gel di silice, l'applicazione di grassu di silicone hè più larga.Parechji prudutti industriali è elettronichi utilizanu grassu di silicone termoconduttivu induve a dissipazione di u calore hè necessariu.

Inoltre, ci sò parechji tippi di grassu di silicone, è e persone aghjunghjenu alcune "impurità" à u grassu di silicone puramente cunduttivu termale per migliurà a so conduttività termale.

Queste impurità sò u polu di grafite, u polu d'aluminiu, u polu di ramu è cusì.

U grassu di silicone puro hè biancu puramente latte, u grassu di silicone mischju cù grafite hè di culore scuru, u grassu di silicone mischju cù polvere d'aluminiu hè grisgiu è brillanti, è u grassu di silicone mischju cù u polu di rame hè un pocu giallu.


Tempu di post: 16-Jan-2023