Chì sò l'usi di i gaskets di grafite?

Materiale di grafitehè un novu tipu di materiale di sigillatura, è hè ancu un tipu impurtante di materiale di sigillatura in l'industria industriale.Hà una eccellente resistenza à a corrosione, resistenza à a temperatura alta è bassa, resistenza à a radiazione elettromagnetica, un picculu fattore di attritu, autolubricazione, elasticità è bassa permeabilità à i liquidi è i gasi.

foglia di grafite 5

Guarnizioni di grafitepò esse macinatu o stampatu da i platti di grafite puri o di metalli (piatti di denti, piatti piani, reti) per rinfurzà ancu i platti di grafite secondu e stesse cundizioni di travagliu.

1. Caratteristiche di a guarnizione di grafite flexible:

1. U grafitu d'alta purezza hà una bona impermeabilità à u gasu è u liquidu, cum'è una piastra fina cù un grossu di 0,125 mm, a tarifa di l'heliu hè solu 2 * 10-1cm3 / s.

2. Bona resistenza à a temperatura.A temperatura di grafite flexible in un mediu non idroliticu hè -200 ~ 600, ma hè faciule da esse oxidatu in medium hydrolytic.

3. Anisotropia: A cunduzzione termale, a conduttività elettrica è u coefficient di espansione di grafite flexible anu anisotropia evidenti.

4. Forte resistenza UV.

5. Bona resistenza à a corrosione, bona stabilità chimica à solventi chimichi generale, esteri, vapore d'acqua, riduzzione di media, etc.

Tuttavia, ci sò certe limitazioni in u mediu d'idrolisi.

6. Bassa densità, alta forza, bona dolcezza è resistenza.

U scopu di l'applicazione di grafite flexible

Adupratu in flange di tubi industriali, scambiatori di calore, coperchi di valvole, condensatori, amplificatori d'aria, tubi di scarico, frigoriferi, etc.

Mediu applicabile: acqua, vapore, oliu, acidu, alkali, solvente organico, ammonia, idrogenu, etc.

2. L'acciaio inossidabile rinfurzeghja ancu a gasket di grafite

Guarnizioni di grafite ad alta resistenza, cunnisciuti ancu com'è guarnizioni inorganiche di grafite, sò fatti da strisce di carta di carta di grafite rinfurzata o terra.U materiale di rivestimentu pò esse u listessu fogliu di metallu cum'è necessariu.A causa di l'alta forza meccanica di i gaskets di grafite flexible, hè adattatu per i gaskets cù diametri chjuchi, è u rinfurzamentu ulteriore di i gaskets di grafite migliurà assai a forza meccanica.Eccellenti proprietà, cum'è a resistenza à a corrosione chimica, a resistenza à a radiazione elettromagnetica, a resistenza à a temperatura alta / bassa è a longa vita.

foglia di grafite 6

Ulteriori miglioramenti à a classificazione di guarnizioni di grafite:

1. Carbon steel rinforza di più uguarnizione di grafite: a fine di u fogliu di grafite flexible hè chjappata cù una striscia d'acciaio di carbonu (0,2 mm), è poi terra, chì rinforza a forza meccanica.

2. L'acciaio inossidabile 304 rinforza ancu a guarnizione di grafite: i fiocchi di grafite flexible sò attaccati à i dui lati di l'acciaio inox 304, chì hà una forza meccanica estremamente alta.Hè ancu adattatu per parechje grandi dimensioni è forme complicate, è hè ancu faciule di trasportu.Hè ancu un campu d'applicazione assai populari.Una larga gamma di guarnizioni.

3. 316 inossidabile rinforza ancu u gasket di grafite: hà una bona resistenza à a corrosione è a forza d'alta temperatura, ma u costu hè ancu più bassu di l'altri materiali.

3. Metal graphite tissutu in gasket

foglia di grafite 4

Gaskets tissuti di metallu-grafite sò un tipu di gaskets metalli-inorganici tessuti da strisce metalliche è strisce di grafite.Sò intrecciati da strisce sottili d'acciaio in forma di V o in forma di W è riempitivi.Cù funzioni di sigillatura multicanale è auto-tightening, ùn hè micca vulnerabile à i difetti di a flange pressatu in a superficia di sigillatura, è ùn hè micca a superficia di sigillatura di flange NaCl;hè faciule di dismantle, è pò eliminà in parte l'influenza di a pressione, u cambiamentu di temperatura è a vibrazione meccanica;Pò esse usatu à alta temperatura è bassa temperatura Mantene un eccellente rendimentu di sigillatura in diverse cundizioni duri à i giunti di circulazione cum'è, altu vacu, scossa è vibrazione.U gasket tissutu di grafite di metallu hè adattatu per a temperatura, è u flexiblegrafitecinturione hè adattatu per a temperatura -196 ~ 650°C (micca menu di 450°C nel mezzo di idrolisi)


Postu tempu: Apr-07-2023