Cos'è Compact Laminate Board Phenolic Panel?

U materiale di basaTavola laminata compactaU pannellu fenolicu hè neru, biancu, verde chjaru è marrone.Hè fattu di più di 120 fogli di carta kraft impurtata d'alta qualità impregnata di resina fenolica è di carta culurata decorativa impurtata cun trattamentu speciale, è dopu incisione in piastra d'acciaio à 150 alta temperatura 1430PSI L'ambiente d'alta pressione supprime u materiale decorativu in un pezzu. prodotto da dissoluzione e indurimento irreversibile dell'età.U gruixu pò esse aghjustatu secondu u numeru di carta kraft.U culore di a superficia di u tavulinu speciale anti-fold hà più di 3000 mudelli è culori per sceglie per a decorazione, è ci sò 20 textures di superficia tridimensionale cum'è a superficia matte è a superficia luminosa.

Laminatu Compact 1

1. Chì ghjètavola laminata compatta?Tavola laminata compattahè un materiale largamente utilizatu è di moda, low-carbon, ecologicu;u core internu di u materiale di basa hè generalmente neru, è ci sò parechji culori cum'è biancu è marrone, è u culore di a superficia hè riccu in millaie di mudelli.Più di 20 tipi di texture di superficia tridimensionale cum'è matte ponu risponde à diverse esigenze di decorazione.Hè custituitu di più di 120 pezzi di carta kraft d'alta qualità impurtata impregnata di resina fenolica, carta di culore decorativu impurtatu cù funzioni speciali, è poi pressatu cù una piastra d'acciaio incisa in un ambiente d'alta temperatura (150) alta pressione (1430psi). , chì hè irreversibile dopu a dissoluzione è 58 minuti Materiale decorativu di una sola pezza pruduciutu da l'indurimentu di l'età.

Laminatu Compact 3

U gruixu pò esse realizatu aghjustendu u numeru di carta kraft secondu i bisogni.Pò esse fattu da 2 mm à 25 mm.Tavola laminata compattahà una stabilità di alta qualità, piattezza è senza deformazione, è hà funzioni cum'è impermeabile, ignifuga, formaldehyde zero, prova di muffa, resistenza à a corrosione antibatterica, acidica è alcalina, resistenza à l'usura è resistenza à l'impattu.Hè largamente usatu in scole, ospedali è laboratorii., alberghi è aeroporti è altri lochi di tutti i campi di a vita.2. Prestazione di u bordu speciale anti-piegatura Tavola speciale anti-piegatura hà una funziunalità strutturale superiore è a decorazione, chì si manifestanu in:

1. Waterproof (test di resistenza à l'acqua bollente), a prova di umidità, a prova di muffa;

2. Resistente à l'acidu forte, l'alkali forte è a corrosione chimica;

3. Resistenza à l'impattu, resistenza à l'usura, resistenza à i scratch;

4. Antibacterial, faciule da pulisce, cù funzione auto-pulizia;

5. Fireproof, resistenti à u calore, resistenti à u fumu;anti-static, anti-radiation;

6. Low-carbon è ecologicu, micca tossicu, senza gustu è senza formaldehyde;

7. Anti-static, anti-radiation;bona resistenza à u clima, anti-ultraviolet;

8. Stabilità forte, liscia è mai deformata;

9. A superficia hè ricca è culurita, cù mudelli tridimensionali.

Terzu, u culore di u bordu speciale anti-fold?

U culore è u trattamentu di a superficia di u cartone speciale anti-fold sò ricchi è diversi, è si sviluppa gradualmente versu senza pittura è tridimensionale, chì guida a direzzione di i materiali decorattivi.

4.Tavola laminata compattahè facile à prucessu prufonda: bordu spiciali anti-fold ùn hà micca bisognu di sigillatura di bordu è altri trattamenti, cusì hè cunvenutu per processà è pò accurtà u tempu di trasfurmazioni.U bordu speciale anti-fold hà una bona prestazione di trasfurmazioni meccanica è proprietà fisiche, è ancu una bona resistenza à diversi reagenti chimichi è capacità di non-contaminazione.I pruduttori di pannelli speciali anti-fold ponu utilizà direttamente arnesi standard di lega d'acciaio di carbone per perforazione, guida, taglio, etc. U travagliu pò ancu esse perforatu da una macchina, è l'uttellu pò esse tagliatu in ogni forma desiderata secondu i bisogni di u disignu propiu.

5.Tavola laminata compattaprudutti: largamente usati cum'è pannelli di muru di l'ospedale, banchetti di laboratori, scrivanie di scola, armadi sportivi, armadi di bagnu publicu, partizioni di salute publica, etc.

Laminatu Compact 2


Tempu di Postu: Feb-21-2023